شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

رویاهای من

  • ۰۸:۰۸

از وقتی مطلب پست قبل را در وبلاگ آلما خواندم، با خودم فکر کردم چندتا رویای مرده دارم؟ یادم افتاد قبلا همیشه به خودم می گفتم «چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد» اما حالا چی؟ الان برای رویاهایم چکار کردم؟ هیچی! مدتهاست نشستم یک گوشه و دارم غصه می خورم، برای استعدادهایم برای ایده هایم، برای عمرم، برای... همه چیز را انداختم گردن شرایط نامناسب تحمیلی، بدون اینکه تلاش کنم در همین شرایط فعلی بهترین کار ممکن را انجام دهم. من تبدیل به آدمی با رویاهای مرده شدم :( اما دیگر نمی خواهم ادامه اش بدهم. من برای رویاهایم تلاش می کنم از همین الان...

  • ۲۳۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan