شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

حوصله از کجا پدید می آید؟

  • ۲۱:۲۵

تا حالا شده کلی کار داشته باشید، یک لیست هم برای انجامشان نوشته باشید اما به جای انجام دادنش فقط وقت گرانبها رو بکشید؟ من الان دقیقا تو این وضعیت هستم، می خواهم مقاله مو تمام کنم اما فقط کلی کاغذ روی میز تلنبار شده، می خواهم برگه های امتحانی بچه ها رو تصحیح کنم اما فقط با خودم از این گوشه به اون گوشه خونه می برمشان، می خواهم برای جیره کتاب ایمیل بفرستم اما نشستم به وبگردی (دو نقطه کلافه ی متعجب!)

خل شدم یعنی؟

  • ۲۸۵
حیدری
ﮔﺎﻩ ﺍﻭﺝ ﺧﻨﺪﻩ ﯼ ﻣﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﺍﺳﺖ
ﮔﺎﻩ ﺍﻭﺝ ﮔﺮﯾﻪ ﯼ ﻣﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺍﺳﺖ
ﮔﺮﯾﻪ، ﺩﻝ ﺭﺍ ﺁﺑﯿﺎﺭﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺧﻨﺪﻩ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﻟﻬﺎ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ 
 
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺷﺎﺩﯼ ﺑﺎ ﻏﻢ ﺍﺳﺖ
ﺩﻭﺳﺖ ﻣﯿﺪﺍﺭﻡ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﻮﻧﺪ ﺭﺍ
ﮔﺮﭼﻪ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ ﺷﺎﺩﯼ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﮔﺮﯾﻪ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺭﺍ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﮔﺮﯾﻪ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺭﺍ
مرسی :)
شیشه
به عنوان یک شیمیست میگم که این بی حوصلگی کاملا عادی هست!
:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan