شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

معلم

  • ۲۱:۰۷

دیشب برای تبریک روز معلم به معلم شیمی دبیرستانم زنگ زدم. من هیچ وقت معلم محبوب نداشتم! اما نسبت به ایشون ارادت خاصی دارم :) و نکته جالب اینجاست که سر کلاس همین معلم، یادم نیست چه بحثی پیش آمد، که گفتم من عمرا شیمی بخونم و عمرا معلم بشم! فکر کنم لازم به توضیح نیست که هم شیمی خواندم و هم معلم شدم :دی

پی نوشت: یکی از اساتید دانشکده مون همیشه می گفت: " تا زمانی که تو یک رشته درس نخونی نمی تونی بگی واقعا بهش علاقه داری یا نه"

  • ۲۶۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan