شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

پیشرفت علم دندان پزشکی و ماه عسل!

  • ۱۷:۰۸

* دو سه روزی بود که لثه های یک سمت فکم وحشتناک تیر می کشید، جناب دندان پزشک بعد از معاینه فرمودند شاید یکی از دندانها نیاز به عصب کشی داشته باشد ولی تا زمانی که درد متمرکز نشود نمی توانم نظر قطعی بدهم. مکالمه من و آقای دکتر:

من: خب نمی شه عکس بگیرید تا مطمئن بشید؟

دکتر: نه، چون قبلا ترمیم کردید تو عکس نشون نمیده!

من: یعنی این همه پیشرفت تکنولوژی شامل دندون پزشکی نشده؟!

دکتر: :/

خلاصه با زور مسکن تا الان زنده مانده ام ضمن اینکه دیروز یکباره بدن درد و لرز شدید گرفتم! طفلک مامان با کلی دم کرده به دادم رسید. حالا مشغول آنالیز هستم که آیا ممکن است دوباره دندان عقل در بیاورم؟! (من هر چهارتایش را قبلا کشیدم.) شاید هم رو به موت باشم و خبر ندارم؟ ;)

همانا سلامتی نعمت بزرگی ست.

 

* احسان علیخانی در اولین ماه عسل امسال کلی رفت روی منبر که ایها الناس لطفا دانای کل نباشید و قضاوت نکنید و فلان و بهمان، بعد همان اول کاری نظر تماشاگران را راجع به اتفاقی که برای مهمانان برنامه افتاده بود پرسید!!!!! به قول فامیل دور: چی شده؟!

 

بعدا نوشت!: همین الان از دندان پزشکی میام بدون بی حسی عصب کشی کرد :/ عفونت کرده بود :/ خوبه من 24ساعت مسواک و نخ دندان دستم هست و اینطوری شده! وگرنه چه به روزم می آمد؟!

  • ۶۳۲
یک مردِ جدّی
امیدوارم که هرچه زود تر بهبودی حاصل شود

* :-))
ممنون :) خودم هم دارم سعی میکنم امیدوار باشم :/
عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
سلام
وبلاگ جالبی دارین
بهتون تبریک میگم ♥ ♥
به منم اگر شد سر بزنید خوشحال میشم
ممنون ;)

عـــآشـــقـــآنـــهـ (www.asheqaneh.blog.ir)
فاطمه .ح
واااای خواهر! (با لحن برادرم :دی) چه کنم! منـــم دیگه..
:))

احسان علی خانی ـم درگیره بابا.. من هنوز برنامه ی امسال رو ندیدم. امشب میبینم :دی
:))
برای گذراندن لحظات دم افطار گزینه مناسبیه :)
آی دا
ایشالا زودتر خوب بشه دندونت :)
بد دردیه
ممنون آی دا جان
واقعا
لولا پالوزا
اصلا آدم از هر چیزی بیشتر مراقبت کنه بیشتر در معرض خطر قرار میگیره :/
آخ آخ دندون درررررررررررد امیدوارم زود خوب شی:)
واقعا!
فعلا که تا دو سه هفته آینده دستم بهش بند شده :/
مرسی :))
لولا پالوزا
سایت جیره؟ندیده بودمش تا حالا چه خووووووب دستت مرسیییی:-*
خوبه تغییر روحیه تو این گرمای کسل کننده عالیه :)

راستی تو این دو سه هفته چطور غذا میخوری؟:(
خواهش به قول یکی از دوستام نوش جان :)
به نکته ظریفی اشاره کردی اوایل با سختی ولی الان دیگه عادی شده :))
اقای روانی
اوردن اسم دندان پزشکی هم ترسناکه..
:)))
لولا پالوزا
مرسی عزیزم :-*
من 1بار در عمرم رفتم دندون پزشکی دندونمو کشیدم تا یه مدت هرچی میخوردم مزه خون میداد نکبت :|
آره دندون کشیدن که فاجعه است!!! ولی عصب کشی و ترمیم بهتره :)
راحنا ..
ولی فکر کنم نظر دادن با قضاوت کردن کمی فرق کنه؟
:))
البته ولی اونایی که نظر دادن قضاوت هم کردن!
راحنا ..
خب دیگه مشکل از ما آدم هاس که نمی تونم فرق این دو تا رو تشخیص بدیم :))
بلی حق با شماست :)
راحنا ..
نمی دونم چه حکمتیه ! یکی از دوستام میگفت روزی چند بار مسواک میزنه و کلی از دندون هاش مراقبت میکنه بعد ش دندون های برادر ش _ که خیلی خیلی کمتر مسواک میزنه _ از اون سالم تره !
ناراحت نباش همه یما این مشکل رو داریم:|||
://
واقعا چه حکمتیه؟!
محمد
اگر از بیست و چهار ساعت بیست و سه ساعت به دندان هایتان ور بروید فکر می کنم حالتان بهتر از این بشود
دندان ها هم نیاز به استراحت دارند هاااااااااااااااااا
:))))
toka taherian
یعنی دکتر در آخرین جمله ی مکالمه چه حسی داشته است؟!

چرا دلم سوخت؟!

مراقب خودت باش خب! :) بیشتر!
چشم :)
Siavash
سلام، راستی چجوری تشخیص داد کدوم دندون و باید عصب کشی کنه، حالا چرا بدون بیحسی،
دکترش حاذق بود آخه :))  (احتمالا با تشخیص کانون درد)
چون عفونت کرده بود بی حس نمی شد خب :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan