شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

بلاگفا و از دست دادن دوستان مجازی

  • ۱۷:۰۶

از وقتی بلاگفا ترکید تازه فهمیدم نود درصد وبلاگهای محبوبم را از دست دادم :( به جز یکی دو نفر که برایم آدرس جدیدشان را ایمیل کردند از بقیه بی خبرم! منتظرم شاید بلاگفا درست شد و من توانستم آدرس جدیدشان را پیدا کنم یا همان وبلاگ قدیمی شان را دنبال کنم. آقای دنتسیت (تنها غیر بلاگفایی! لیست پیوندهایم) هم که تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده و رفته در نتیجه دیگر زمان های وبلاگ خوانی ام کوتاه شده است.

بعد همه اش به این فکر می کنم که در دنیای مجازی چقدر راحت تنها می شویم، گم می شویم! اگر دنیای واقعی بود همین قدر راحت دوستانمان را گم می کردیم؟ یا حتی رهایشان می کردیم؟

 

پی نوشت: همه پیوندهای بلاگفایم را پاک کردم :(

بعدا نوشت: با سعی و خطا و تغییر آدرس، کم کم دارم بعضی از دوستان را پیدا می کنم. (چه خوبه خیلی ها آمدند بیان:) اینطوری با قابلیت جدید دنبال کردن راحت تر از پست های جدیدشان با خبر می شوم.)

  • ۴۴۷
الفــ میمــ
سلام
بلاگفا یکم درس تر شده اما هنوز خرابه
تیکه اخر حرفت جالب بود و البته دقیقا مطابق با مطالبی که امروز دیدم و خوندم لینکشو میذارم توام خواستی ببینی:)

http://zamana.blog.ir/1394/03/26/our_digital_lives
مرسی مطلب جالبی بود :)
فاطمه سادات
یه غم عجیب و احساس غربت!
س َمی را
بلاگفا خراب شد و هر کی به یه گوشه پناه اورد.
یادمه شعارم این بود که تا وقتی که بلاگفا هست من هم هستم...حالا انگار منتظر یه بهونه بودم از اونجا برم یه جای جدید و نمیتونستم دل بکنم ازش...
ولی از دست دادن دوستای مجازی خیلی بده :(
خب من هیچ وقت اون حس تعلقی که همه بلاگفایی ها بهش دارن رو درک نکردم! حتی وقتی خواستم وبلاگم رو راه بندازم جذبم نکرد! مطمئنا این بخاطر خاطرات و احساساتی هست که تو اون فضا به اشتراک گذاشتید :)
موافقم واقعا بده :(
آدم ارغوانی
اوهوم...هیچوقت فک نمکیردم احساس تنهایی کنم...اونم تو دنیای مجازی!
واقعا
سارا ف.ن
من همین امروز بلاگفا رو ترک کردم :(
دوستامو پیدا نمیکنم :(
:( امیدوارم زودتر پیداشون کنی.
سارا ف.ن
من تازه بلاگفا رو ول کردم و اومدم اینجا!
اینجا خیلی بهتر از بلاگفا هستش :) خدا کنه همین جوری بمونه:)
منم اینجا رو خیلی دوست دارم، از اینکه مدام رو به پیشرفت هستند خوشم میاد :)
سارا ف.ن
راستی لینکی:) :*
مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan