شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

باید زودتر به فکر می افتادیم!

  • ۱۰:۰۳

مادر دوستم همیشه می خواند:

"الهی یارم صد ساله باشه/ از این صد سال یک روزش خانه نباشه!"

من هم قدیم ها هر بار به این شعر می خندیدم :)

اما از بعد بازنشستگی بابا متوجه شدم عبارت بالا شعر نبوده بلکه حکمت می باشد! گفتم اطلاع رسانی کنم که درس عبرتی شود و دوستان بعدا مثل ما حسرت موقعیت های پیشگیرانه از دست رفته را نخورند!

+ پدر همین دوستم پنج سال است که باز نشسته شدند اما بخاطر استراتژی مهربان همسر که بهش اشاره کردم همچنان در اداره مشغول به کار هستند :)

  • ۳۱۶
یک مردِ جدّی
کلا مردا باید بیرون از خونه باشن!
آی گفتی :))
فانتالیزا هویجوریان
:(

مرد اصلا نباید خونه بمونه!!!

بابای من سیزده چارده ساله بازنشسته س :(((
هعی پس قشنگ می فهمی چی میگم :/
خانم الفــــ
:))

چه جالبه که این دغدغه، دغدغه ی همه ست :))
واقعا هم :))
آلبرت کبیر
کلا مرده و کار کردنش :))
امیدوارم بعد از بازنشستگی هم همینو بگی :))
سارا ف.ن
من هنوز تجربه نکردم اینو...
ولی می تونم تصور کنم که چی می شه!
نه تا دچارش نشی کامل درک نمی کنی :)
آی دا
خونه بمونن حتی به خودشون اجازه میدن تو آشپزی هم دخالت کنن :|
وااااای اینو که دیگه نگووو یعنی دلم میخواد سرمو بکوبم تو گاز!!! :|
لولا پالوزا
آخ آخ بازنشته که میشن مثه زنها غر میزنن :|
خو اسلام یه چی میدونه میگه مرد بره کار کنه بیرون خونه دیگه
همونجور که واقعا کار روی خوش اخلاقی خانوما تو خونه هم تاثیر میزاره:)
لااااایک :)
negar .s
مادر دوستتون راست گفته..
پدر من وقتی بازنشست شد بلافاصله رفت سر یه کار دیگه..میگفت من اگه بیام بشینم تو خونه به یک ماه نرسیده افسردگی میگیرم..
پدرتون واقعا کار سنجیده ای کردن :)
سمیرا
یعنی کشته ی این لایکی هستم که واسه کامنت اخر گذاشتی !!!!!!!!!!!
سمیرایی من این همه ابراز فضل کردم بعد فقط اون لایک چشمتو گرفت؟! ;))
نیمه سیب سقراطی
آخ آخ ... یادم نیار وقتی بابا صیح ها خونه بود کله صبح همه رو بیدار میکرد ، اصلا مسلمون نشنوه کافر نبینه خواهر جان ، هر روز هر روزم میومد بالا سرم که دانشگاه کلاس نداری ؟؟ :)))
:)))
ولی بابای من از وقتی بازنشسته شده دیگه کمتر پیش میاد صبح خیلی زود بیدار بشه :)
mah§a me
بعضی ها  سعادت گفتن کلماتی رو دارن
که برخی حسرت گفتنشون رو دارن
مثل...

سلام بابا خسته نباشی...
.
.
شماهایی که الان از خونه بودن باباهاتون شکایت میکنید
یه روز میاد که مثل من میگید ای کاش یک دقیقه ببینمش...
قدر این تو خونه بودن هارو بدونید
:/
خدا رحمتشون کنه
نگین ...
اوف ! هوبچ راس میگه مرد همیشه باید بره کار کنه خونه بمونه هیچی ! ؟|
هویجِ تقدیر شده :))
آلبرت کبیر
تا بازنشستگیم زیاد نمونده :دی
:دی
ماسال نیوز
موفق باشید
مرسی
ف. قاف
کامنت یه مرد جدی رو دوس داشتم ^___^ اولین کامنت
:))
فارفائـِـ ــلا
وای همین یه جمعه ای که بابام خونه س فرداش می بینم حجم اینترنت نصف شده :|

بی شوخی, فک می کنم آقایون وقتی ک زیاد خونه می مونن افسرده می شن انگار. خب اینکه یه نفر هر روز با یه عالمه آدم سروکله بزنه و کارشونو انجام بده و کلا تو جمع باشه و مفید باشه با اینکه توی خونه باشه و همه ش بچه هاش جلوی چشش بزنن تو سروکله ی همدیگه و جیغ و داد کنن اصن قابل مقایسه نیس :-/
آره به نظر منم افسرده می شن. :/
رضا
مردها خودشان از خانه ماندن، رنج می‌برند؛ حالا اگر شرایطشان جوری شد که چاره‌ای ندارند لطفا مراقب غرورشان باشید.
چشم
اما اونها هم باید حواسشان به آسایش و آزادی عمل ما باشد خب!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan