شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

کودک درونم به احتضار افتاده

  • ۱۱:۳۱

می دانی از کِی متوجه می شوی بیشتر از حد تصورت بزرگ شده ای؟

وقتی در تالار عروسی جلو آیینه ایستاده باشی و دختر کوچولویی به سمتت بیاید، به بچه دو سه ساله ای که در آن اطراف می چرخد اشاره کند و بپرسد: "خاله این بچه شماست؟!" :|

  • ۴۱۳
تبارک منصوری
خب اینکه طبیعیه ولی وقتی بزرگ باشی و تو رو بچه ببینند کمی مشکله!!!
خواهر زاده ام که 12 سالشه به من که 24 سالمه میگه خاله تو کلاس زبان یه بچه همسن و سال تو هم بود ! :o
:دی
negar .s
دلت نخواست بزنی تو سر اون بچه؟! :دی
شیمی آدم رو پیر میکنه بخدا... :دیی
نه بابا! طفلکی :)
آدم در راه عشقش پیر بشه اشکال نداره :)) سکوت! :))
م. ج.
بزرگ شدن که بد نیست....هست؟
نمی دونم!!
آلبرت کبیر
چطوری مادر بزرگ ؟؟؟ :دی
اصلا هم شوخی بامزه ای نیست! :|
زهـرا ...
خدایا این نسل :|
:)))
مجید رحیمی
به منم تو اتوبوس یه پسر حدودا 13 ساله گفت: عمو میری کنار منم بشینم!
همه منو 7-8 سال بیشتر میبینن!
:(
این عجیب نیست! آدم میتونه عموی خیلی جوون هم داشته باشه خب :))
Yalda shirazi
یه روز داشتم از خیابون رد میشدم، یه پسر دبستانی هم کنار من میخواس رد بشه، اون یهو پرید رفت و شانسی از یه ماشینی رد شد، بعد رانندهه همینطور در حال حرکت بهم گفت: مواظب بچه ات باش...😐😕
نا امید شدم از زندگی...
راستی وبتون رو دوست دارم.
مخصوصا این حس کارآفرینی رو!
:))
مرسیییی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan