شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

حس ذوق مرگی

  • ۲۱:۳۵

همین الان دوستان پیام دادند کلاس های این دوهفته کنسل شده است. یعنی حس ذوق مرگی دارم الان :دی

درس باقی مانده این ترم تا اسفندماه ادامه دارد و عملا امیدی به پدیده ای به اسم بین ترم نداشتیم :)

 

پیش به سوی خرید های عقد داداش با خیال آسوده و لذت بردن از مراسم های پیش رو و همینطور روزهای آغازین دی ماه :))

راستی قبلا گفتم اواسط این هفته تولدمه؟ الان گفتم خب :)

  • ۳۱۶
فا نو
خب خداروشکر !
تولدتم هزار بار مبارک گلم:) انشالله همیشه از این خبرای خوش و خرم:)
ممنون فا نو جان :)) انشاا... :)
نگار :)
از بهترین لذت های دنیا کنسل شدن کلاسه :)

ایشالا عروسی خوش بگذره و خوب خرید کنید :)))

تولدت هم پیشاپیش مبارک..ایشالا 120 سالگیت :*
بلی بلی :)
ممنون، البته عقد داداشیه تا عروسی کلی مونده :))
مرسییییی :* :*
yalda shirazi
تولدت و عقد مبارک!
ممنون :))
عقد داداشمه ها با من اشتباه نشه ;)
نگین ...
وقتی یکی یکی کلاسای ما کنسل میشه این گر د ِ ناامیدی ِ که منو خفه میکنه :( این اواخر ترم
ناامیدی؟! چرا؟ کنسل شدن کلاس ذوق داره که :)
برای ما که اواسط ترمه تازه! گفتم که تا اسفند کلاسامون ادامه داره+ کلاسای ترم آینده که بهش اضافه میشه :|
mohsen mhbt
تولدتون مبارک
از طرف یک دی ماهی دیگه:)
ممنون :))
تولد شما هم مبارک :)
نگین ...
تبریک تبریک :)

نه نه اصلا ذوق نداره ! من دوست ندارم از درسی که برام مهمه عقب بمونم اون هم کارای ما که همه ش عملی و ازمون خطا و تجربه س
مرسی :)

آها اوکی :) ولی ما از شهریور داریم میریم کلاس تا اسفند هم ادامه داره به اضافه درسای ترم دیگه که از بهمن بهش اضافه میشه خدایی دوهفته بین ترم جز حقوق دانشجویی محسوب میشه :))
بعدش که تزمون شروع میشه چون کارها عملیه که کلا چیزی به اسم تعطیلات (بین ترم، تابستون، جمعه و...) برامون وجود نداره!
جولیک
یعنی امتحان ترم هم نمیدین؟! من فردا پایان ترم ذخیره دارم:((
چرا! امتحان ترممون اسفند ماه برگزار می شه :))
انشاا... خوب داده باشین :)
سمیرا
آپ کن دیگه. ای بابا
ای بابا سمی تو که میدونی اینجا چه خبره :| چشم بزودی با سرعت عمل بابا بر می گردم :))
♫ شباهنگ
تولدتم با تاخیر مبارک :))
واو مرسی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan