شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

از مجموعه سوتی های یک شیمیست خط خطی

  • ۲۳:۳۳

نمی دانم امسال به چه انگیزه ای کلاس های تقویتی شیمی یک مدرسه دولتی رو به عهده گرفتم! ولی هرچه که بوده باعث نمی شود هر پنج شنبه صبح که کله سحر از خواب بیدار می شوم تا به کلاسم برسم به حماقت خودم فحش ندهم! این چند روز به دلایلی بشدت سرم شلوغ است و تصمیم گرفتم کلاسهای این هفته را کنسل کنم! بعد هم چهارشنبه ظهر در کمال اعتماد به نفس زنگ زدم به معاون مدرسه و گفتم این هفته کلاس هست؟ آخه برای من امکانش نیست که بیام! ایشون هم بدون توضیحی فرمودند نه کلاس نداریم. تازه چهارشنبه شب یادم افتاده پنج شنبه 22بهمن می باشد و بدیهی ست که کل مملکت تعطیله اصلا! هیچی دیگه تا همین الان از تصور قیافه خانم معاون موقع مکالمه تلفنی با خودم، خنده ام میگیره :))

خانم الفــــ
:)) احتمالا به دلایل سی ا س ی! دیگه راهتون ندن اون مدرسه :))
:)))) بهتر! بلکن اینطوری توفیق اجباری داشته باشم به درسای خودم برسم! :)
فا نو
سوتی بخشی از زندگی شلوغه...منم وقتی دانشگاه میرفتم(همین پارسال بودا) هرروز یه عالمه سوتی برا تعریف کردن داشتم:)))
اصلا من تواناییشو دارم خدای سوتی دادن بشم یعنی :)
نگار :)
من که آمار تعطیلی های سال آینده رو هم دارم :دی

کاش یکی باشه با من شیمی کار کنه..حس میکنم برای ارشد خیلی عقبم :(
:دی
نه بابا کلی وقت داری، فقط منابع درست رو پیدا کنی حله :)
عرفـــــ ـــان
این تعطیلیا که آدم یهو میفهمه تعطیله خیلی حال میده :)
خییییلی :) فقط حیف که پنج شنبه بود!
کوچک بیکران ...


بهتر از رفتن به مدرسه تو روز اول عید هست که...نه؟؟؟
شما روز اول عید رفتی مدرسه؟ :)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan