شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها...

  • ۱۱:۳۸

از عید امسال تا همین الان حجم و سرعت حوادثی که باهاشون مواجه شدم فراتر از تصوراتم بوده...

خیلی وقتا دلم میخواست پناه بیارم اینجا، اما اینقدر همه چیز روی دور تند منقضی میشد که دیگه حس نوشتنشون هم میرفت...

خلاصه اینکه خیلی دعامون کنید.

 

پی نوشت:

* آخر هفته میرم کمک گلابتون بانو تا خونه جدیدشو بچینه، هفته دیگه هم عروسیشه :)

*  خدایا شکرت برای شادی هایی که مدام میفرستی، واقعا بهشون احتیاج دارم...

  • ۴۳۴
فاطیما کیان
کجایی تو دختر ؟!
انشاالله بیشتر بیای و بنویسی :)
سلاااام
مرسی که به یادم هستی فاطیما جان :))
انشاا...
نگار :)
انشاالله همه چیز خوب پیش بره ؛ )
انشاا... نگار خانومی
همینطور برای شما :*
یادگار ...
سلام
مبارک باشه قالب نو، سال نو، زندگی نو
منم خیلی وقته حسِّ نوشتنم نمیاد البته نه به دلایل شما :|
سلام
ممنونم
امیدوارم این حسو خدا روزی هممون بکنه :)
نگین ...
ما که دلتنگتیم
اما تو مراقب خودت باش
دل به دل راه داره خانوم گل :*
واقعا دارم سعی میکنم!
ح.آ :)
چه قدر قشنگه بری کمک برای چیدن خونه ی جدید کسی ک اسمش گلابتون باشه عا :))
بله کمک به یه نوعروس برای چیدن خونه اش واقعا لذت بخشه :)
البته که اسمش گلابتون بانو نیست، ولی سال هاست من اینجوری صداش میکنم :))
نگین ...
دلمون براتون تنگ شده والا !
دل به دل راه داره خانوم گل ^_^
محمد آذرکار
کلن ، حسم اینه از دهه هشتاد به اینور خدا زده رو دور تنـد!
:))))
اون که بعله، ولی این چند وقت فراتر از این حرفا بوده o_O
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan