شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

آخرش به کجا میری آیا؟!

  • ۱۸:۰۲

کلاس نقاشی که میرفتم، استادمون مدام تاکید میکرد دقیق نگاه کنید، یعنی اطرافتون رو با جزییات ببینید اینقدر که وارد ناخودآگاهتون بشه. و برای اینکه چک کنه به حرفش گوش میدیم یا نه هربار بهمون تمرین میداد. از کشیدن توپ بدمینتونی که همون روز باهاش بازی کرده بودم تا تیر چراغ برق و حتی درخت جلو موسسه! خلاصه من بخاطر همین تمرینا همه جا رو تو ذهنم عکاسی میکردم که موقع تمرین، مثل بچه های کوچک چهارتا خط خطی ساده تحویل ندهم.

روبروی این درب دانشگاه که مسیر هر روزم ه چندتا اداره دولتی هست، صبحی که جلو دانشگاه پیاده شدم یه آقایی آدرس ورودی یکی از این ادارات رو پرسید وقتی داشتم براش توضیح میدادم، پیش خودم علامت تعجب میشدم که چطور من دو سال از اینجا رد شدم ولی به جز همین ادارهه اسم بقیه شون یادم نمیاد! تازه چرا اصلا دقت نکرده بودم همین یکی هم یه درب دیگه داره!!!! :|

بعدشم یاد کلاس نقاشیم افتادم و اینکه خیلی وقته رهاش کردم، اصلا خیلی وقته هیچ خطی روی کاغذ نکشیدم!

بیشتر که بهش فکر کردم دیدم نقاشی که هیچی من الان سقف مطالباتم اینه که کمی وقت و انرژی برام بمونه عصرا برم باشگاه بلکه به اوج خودم تو زمان عروسیمون برگردم!! تا الان سابقه نداشته اضافه وزن بگیرم، بعد اینقدر تابلوئه ملت میپرسن نکنه بارداری؟!!! :| :| :|

 

پ. ن: چرا وقتی مطلبی که جای دیگه نوشتم رو اینجا کپی میکنم فونتش کوچکتر از فونت تعریف شده قالب وبلاگم میشه؟! وقتی هم براش اندازه تعیین میکنم بازم یا کوچکتره یا خیلی بزرگتر، الان هرکدوم از پستام یه سازی میزنه! ممنون میشم راهنماییم کنید.

  • ۴۰۵
جو لیک
وقتی متنی رو از جایی کپی می کنی سلکتش کن و از گوشه راست بالای ادیتور متن رو اون پاک کنه کلیک کن، تمام استایلش پاک میشه و میتونی دستی رنگ و اندازه و فونت و غیره بدی حالا.
:)
جولیک تو فوق العاده ای :) مرسیییی

فقط یه سوال دیگه: چجوری اندازه فونت رو تو قالب 13 کنم؟ من هرجاشو تغییر میدم اتفاقی نمیافته! 12 پیش فرضشه انگار، که کوچیکه و 14 زیادی درشته به نظرم! و خیلی سخته یکی یکی پست ها رو تغییر بدم :|
آیبک .
اولین سفارش تمام معلم های خوبی که تا به حال داشتم همین خوب نگاه کردن و خوب گوش کردن بوده.
جواب سوالتو هم نمی دونم متاسفانه !
سفارش خیلی مهمیه واقعا!

جولیک برام توضیح داد
♫ شباهنگ
الان این فونت خوبه که
موقع پیست کردن، راست کلیک کن و paste as plain text رو بزن
متشکرم خانوم گل
میم . الف
وای که چقدر دلم مبخواد بعدِ کنکورم برم کلاس نقّاشی. ^_^
آره حتما بروووو 😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan