شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

تولدم مبارک؟

  • ۲۲:۲۶

واقعا کی فکرشو می‌کردم روز تولدم می‌تونه اینقدر نابود باشه؟!

امیدوارم فردا تلاش خودشو بکنه روز بهتری باشه... یه روز شت دیگه؟! اوه نه متشکرم :|

  • ۳۴۴۱
🦉 شباهنگ
روز تولدت مبارک، حتی اگه روز افتضاح و بدی بوده باشه :)))
ممنون نسرین جان :) اعتراف میکنم پیام تبریکت حس خوبی بهم داد :*
آسـوکـآ آآ
منم امسال تولدم خراب شد. با یه اتفاق خیلی بد. :) هرچند شب بدی بهم گذشته بود اما فرداییش سعی کردم سن جدیدمو خراب نکنم.
پس نگران فردا نباش و سعی کن خوب شروعش کنی.
تولدت مبارک عزیزم :)
ممنون خانوم گل *.*
تمام سعیمو میکنم
سمیرا
تفلد تفلد تفلد مبارک
تیک ایت ایزی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan