شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

نذری

  • ۱۶:۵۸

مدت هاست هر سال اربعین مامان به نیت سلامتی ما، شله زرد نذری می دهد. امسال مسافرتی پیش آمد که نذرمان به اربعین نرسید و در عوض امروز تهیه اش کردیم یعنی درواقع مامان دست تنها همه کارهاش رو کرد. من که بدلیل سرماخوردگی تمام کمکی که کردم پاک کردن مقدار اندکی برنج بود! صبح کله سحر هم سپردم بیدارم کنند که موقع ریختن زعفران پای دیگ باشم (واقعا خسته شدم! خودم می دونم :دی) بقیه دوستان و آشنایان هم نتوانستند برای کمک بیایند. (راستی ظرف ها رو هم تزئین کردم :دی) خلاصه اینکه امسال حس نذری رو نفهمیدم اصلا! :(

  • ۱۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan