شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

دقیقه نود

  • ۱۲:۰۲

به نظر من دقیقه نودی بودن یکی از بیماری های خطرناک جامعه بشری است که باید راه چاره ای برایش کشف شود! از آنجایی که خودم از جمله افراد مبتلا به این درد مهلک! هستم، به تازگی متوجه شدم که به زمان کنکور خیلی نزدیک شدم :|

در نتیجه لیست کتاب ها و فیلم هایی که به دنبال تهیه اش بودم را کنار گذاشتم وب گردی هایم را تقریبا به صفر رساندم و تا 15 اسفند هم اینجا سر نمی زنم.

  • ۲۸۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan