شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

آخر همه چیز

  • ۲۰:۰۱

همیشه آخر همه چیز خوب تموم میشه،

اگه نشد بدون هنوز آخرش نرسیده

چارلی چاپلین

 

* دوست دارم این جمله را همیشه باور کنم :دی

* خیلی وقته می خواهم توصیه کنم حتما کتاب "کنسرو غول" نوشته مهدی رجبی را بخوانید.

* غول کنسروی دوست داره! :دی

  • ۳۹۹
ازاد .....
سلام.. منم این جمله را خیلی دوست دارم .. قبلا شنیده بودم توی دفتر بزرگ یاداشت کردم:)
کاش در مورد کتاب بیشتر توضیح میدادی ..
===
یک مطلب جدید با موضوع"3 مهارت زندگی که بازی کلش آف کلنز به من یاد داد " در وبلاگم منتشر کردم. خوشحال میشم بیاید و نظرتان را بیان کنید.
کتاب کنسرو غول یه رمان نوجوانه اما به نظر من خوندنش برای بزرگسالا هم جالبه، ضمنا جز کتابهای برگزیده نشر افق هست :)
█▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
خیلی خوب بود
مرسی :دی
Amin n.blog.ir
جمله زیباییه
ولی همیشه قرار نیست آخرش خوب بشه :))
ولی من دوست دارم خوب تموم بشه :))
فاطمه .ح
منم دوست دارم باور کنم!
:) پس می تونیم باهم یه کمپین راه بندازیم ;)
م. ج.
بی ربط اما وقتی جمله اول رو خوندم یاد ترانه شادمهر افتادم..
چرا هر چی که خوبه زود تموم میشه؟؟
:)))
این ترانه رو نشنیدم!
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan