شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

شیمیستِ اعصاب خرده شیشه ای!

  • ۱۱:۱۷

آیا هر سه مقطع (کارشناسی، ارشد و دکتری) را در یک دانشگاه ماندن کار درستی ست؟! حتی اگر آن دانشگاه اسم دهان پرکنی داشته باشد و ما که ندیدیم ولی به گفته عوام با تریلی جابجایش کنند و ... آقاجان من اگر MIT هم درس می خواندم هر سه مقطع را آنجا نمی ماندم! آشنا شدن با گروه های پژوهشی جدید بیشتر باعث پیشرفت می شود که!

یعنی از بس سعی کردم این سه خط بالا را به فک و فامیل و آشنایان و همکاران و خواجه حافظ شیرازی توضیح دهم اعصابم تبدیل به خرده شیشه شده! :/ آن هم در پاسخ به افسوس خوردن هایشان!:

"آخه چرا دانشگاه خودتو ول کردی و اینجا رو زدی انتخاب اول؟ حیف بود!!!"

حالا بیا و به ملت بفهمان دانشگاه جدید امکانات پژوهشی بیشتری دارد، استادهایش هم خیلی خوبند و در این مقطع کار کردن روی یک تز به درد بخور مهم تر از یک اسم است که روی مدرک می آید! ضمن اینکه اینجا اصلا هم دانشگاه کمی نیست!!!

اصلا مهم این است که خودم حس خوبی به دانشگاه جدیدم دارم، بعله.

خدایا شکرت :)

 

* فکر کنم زیادی غر زدم :/سه ماه است که این حرفها روی دلم مانده بود!

لولا پالوزا
دانشگاه جدید مبارک شیمیست عزیز:)
بله مهم چیزیه که خودت حس خوبی بهش داشته باشی هرقدرم بقیه گزاف بگن :)
مرسی :)
بعضی ها استعداد خاصی در خراب کردن حس های خوب دارند!
فانتالیزا هویجوریان
ولشون کن توضیح نده.
از این به بعد همین کارو می کنم :)
سیده زهرا میم
دانشگاه جدید رو نمی خوای بهمون معرفی کنی بعلاوه مقطع و رشته (:
رشته ام که شیمیِ -شیمیست خط خطی :)-
از دو هفته دیگه میشم دانشجوی دکتری
دانشگاه قدیم و جدید رو هم فعلا معرفی نمی کنم، هرچند که خیلی از دوستان میدونن :)
آلبرت کبیر
تکبیر :))
کار بدی نیس که آدم متدای آموزشی دانشگاهای مختلفو سر در بیاره :)
ایشالا توی همه مقاطع زندگی موفق باشی :)
:)))
مرسی :)
م. ج.
کار خیلی خیلی خیلی درستی کردی...تبریک بابت نگاه هوشمندانه ت!
موفق باشید :)
مرسیییی :)) بالاخره یه نفر منو دریافت :)
فا نو
مهم عقیده خودته، در همه روایات و نقل قول ها اومده که فامیل توجیه نخواهد شد...
:))
به اضافه همکاران، آشنایان و حتی سایر داوطلبان در روز مصاحبه :))
سارا ف.ن
اتفاقا محیط عوض بشه حال میده! :) خوبه ایشالا موفق باشی:*
هان منم آشنایی با آدم ها و مکان های جدید رو خیلی دوست دارم :))
مرسی :)
negar .s
به حرفشون اهمیت نده.مهم اینه که خودت راضی هستی :))
بلی مهم همینه :))
نگین
لازمه منم تاکید کنم مهم خودتی؟؟ :))))))
نه دیگه دوستان زحمتشو کشیدن :))
زینب :)
والا بما گفتن دو ترم پشت سر هم با یک استاد درسی رو برندارین مگر به ضرورت حالا دانشگاه که بماند :))
حالا استاد یه توجیهی داره، بالاخره تعداد کمی از اساتید چند ترم هم پای کلاسشون بشینی بازم کمه :)
ولی در کل و تو یه دانشگاه!! چی بگم!
آلبرت کبیر
زندگیا سخت شده ها :))
باید آسون گرفت :))
آلبرت کبیر
من که آسون میگیرم ... خودش اصرار به فشار اوردن داره :))
:))
گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع
سخت می گیرد جهان بر مردمان سخت گیر
نیمه سیب سقراطی
به من برعکسشو میگن ! :))
:)))
کلا اطرافیان بدون اینکه ازشون بخوای دوست دارن نظر بدن :)
مهران نجفی
:)
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan