شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

فامیله داریم؟!!!!!

  • ۱۶:۳۴

فامیل مذکور قرار شد کارت های عروسی آقای داداش را به زادگاه والدینم ببرد، تا یکی از عموزاده های پدرم توزیعشان کند. کارت ها را کادوپیچ و بسته بندی شده تحویل آقای فامیل دادیم. بعد ایشون بسته را باز کرده تا ببیند چه کسانی دعوتند!!! تازه درکمال اعتماد به نفس، تماس گرفته که من بسته را باز کردم چرا فلانی و فلانی را دعوت نکردید؟!!!!!! اینکه ما کارتها را به صورت بسته بندی تحویل ایشون دادیم به این معنی نیست که نباید باز میشدند؟ بعدش هم اگر در مورد دعوت از مهمانان نظر ایشون را میخواستیم خودمان می پرسیدیم! نه؟ :||||

از دیروز تا الان هنوز تو کف این حرکت هستم! پررویی هم حدی دارد به گمانم :|

فکر کنم متوجه شدید که امسال در خانواده و دوستانمان، مود عروس شدن داریم :) حسن ختامش هم عروسی خودم است ;)

  • ۶۲۶
ویار تکلم
عجب اعتماد به نفسی :)
در ضمن تبریک میگم. شیرینی فراموش نشه...
:|
ممنونم :)
فاطیما کیان
مبارکه مبارکه :))
اهمیت نده , مهم شیرینی ازدواج هست و روی این حاشیه هاش که توی فامیل همه هست زوم نکنین و کام خودتون رو تلخ نکنین
مرسییی :))
سعی می کنیم ولی خب وسط استرس های طبیعی مراسم یه وقتایی از دستمون در میره ;)
b lue
مبااارک باشه
به به عروسی داداش چه هیجانی داشته باشه ؛-)
ممنون
موافقممم :)))
نگین ...
والا با این نوناتون :)))
والااا ;)
نگین ...
تبرییییییییک
مرسییییییی :)))
نگار :)
واقعا چرا همچین کاری کرده؟! :/

مبارک باشه عروسی آقا داداشت و خیلی مبارکا عروسی خودت عزیزم :)))
منم درک نمیکنم چرا؟!

ممنونم و ممنونممممم :)))
خرابات نشین
پیشاپیش تبریک میگم. ایشالا که خوشبخت و سلامت باشن

والا چی بگم ؟! این که خوبه، مورد داشتیم بسته های پستی همسایه ها رو باز میکرده، بعد به همون حالت پاره پوره دوباره میزاشته تو صندوق پستی :||||||||||||||||||
ممنونم، انشاا... :)))

o__O
فا نو
ایشالا همیشه دور و ورت عروسی باشه عزیزم!
از این اقوام عزیز ماهم داریم...
متشکرم :)
انگار همه دارن! :|
جولـ ـیک
مبارکه عروس:دی
مرسیییی جولیک :)))
♫ شباهنگ
من عاششششششششششق کارت عروسی‌ام
هر کارتی دست برسه نگهش می‌دارم
کلی کارت قدیمی دارم که عتیقه شدن :دی
منممممم D:
چه خوبه که برگشتی :))
سمیرا
به به. مبارکه. آپ فرمودین
بعله تازشم بعد یک ماه و اندی نظراتو مشاهده مینمویم (دو نقطه خجالتی)
یک آشنا
خخخخ
باعثش احساس خود صمیمی پنداری بیش از حد هست؛ ما هم داریم همچین فامیلایی
+ این که عروسی آقای داداشت مبارک باشه!
+ این تجربه میشه که حالا حداقل عروسی خودت کارت ها رو به همچین فامیلی ندید :)))
بععله
ممنونم
دقیقا همین کارو کردیم :)
Amir Hossein
اگه به این فامیله دوره که اگه نجنبین خودش رفته اسم مهمون ها رو جابجا کرده و پخش هم کرده ..

همیشه به شادی
:))))) نه دیگه در این حد هم نبود!
ممنون
یادگار ...
سلام
هنوزم دختر مجرد دارید دور و برتون؟! هنوزم توی اون موده هستن؟! اگه هستن که معرفی کنید! (-B
o_O
:)))))))))) شما هم افتادید تو این مود؟ ;)
یادگار ...
خیلی وقته!
هنوزم بیرون نیومدیم واسه همین از داداشتون تعجب کردم که چطور و چگونه در اولین مورد همه چی درست شد
:) انشاا... شما هم به زودی به نتیجه برسید.
قسمت که میگن همینه :)
جولـ ـیک
کجایی؟ عروس شدی؟:دی
سلاااام
بلی عروس شدم، البته دلیل نبودنم بخاطر امتحان جامع است تقریبا دو هفته دیگه :/
الان تنها چیزی که میتونم بگم اینه که امتحان جامع خر است (دونقطه آه و فغان و گریه بسیاااااار) :(((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan