شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

تبدیل دوستان واقعی به مجازی

  • ۱۱:۵۸

از وقتی سپید و همسرش از ایران رفتند نشستم به شمردن دوستان نزدیک باقی مانده در ایران، تازه این هفته فهمیدم دو نفر دیگه هم دارند جمع و جور می کنند که راهی شوند. به گمانم اگه همینطوری پیش برود تمام ارتباطات من مجازی میشوند، از احوال هم فقط از طریق شبکه های اجتماعی باخبر می شویم و نهایتا برای صحبت رو در رو باید زل بزنیم به لنز وب کم! اون وقت وقتی راجع به دوستانم می پرسند باید بگویم بله یک عدد دوست دارم ...اممم... فکر کنم می شناسیدش مارک زاکربرگ!

 

پی نوشت: گلابتون بانو خوشحالم که تو هنوز هستی، خوشحالم هیچ پیجی نداری و خوشحالم که، شاید کم، ولی توی دنیای واقعی هم دیگه رو میبینیم، میتونم برای همدردی دست هات رو بگیرم و سر خوردن یک شکلات باهم دعوا کنیم:دی

  • ۳۱۱
Galaxy Girl
راستش این که ادم دوستای مجازی داشته باشه خوب هست اما نه زیاد
من خودم دوستای مجازی دارم و فقط یه دوست واقعی
که اون هم تو کرجه و من قزوین
و فقط تابستونا که میریم طالقان همو میبینیم
چه جالب برعکس من که همه دوستانم واقعی هستند حتی اون هایی که الان صرفا به صورت مجازی با هم در ارتباطیم قبلا جزء دوستانم در دنیای واقعی بودند. تا حالا تجربه داشتن یک دوست کاملا مجازی رو نداشتم! شاید به خاطر اینکه من به ارتباط رو در رو خیلی اهمیت میدم شاید هم چون موقعیتش نبوده :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan