شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

اوریگامی آرامش!

  • ۱۸:۴۳

انگار هر چی بزرگتر می شویم رسیدن به آرامش سخت تر می شود... قدیما وقتی با کسی بحث می کردم یا حالم گرفته می شد، می نشستم یک گوشه، زل می زدم به روبرو و تقریبا به چیزی فکر نمی کردم، بعضی وقت ها هم می خوابیدم که باز هم به چیزی فکر نکنم، اینطوری بعدش حالم بهتر می شد.

اما چند سالی هست که در این جور مواقع اوریگامی درست می کنم، بیشتر گل سوسن و گاهی هم درنا و پروانه! یک کاغذ A4 برمی دارم، کلی مربع با اندازه های مختلف ازش می برم و به شکل های کاغذی کوچک و بزرگ تبدیلشان می کنم. با اینکه از کار دوم به بعد یک جورایی روتین می شوند اما باز هم تاثیر زیادی در خالی کردن ذهنم دارد. الان دو روزی هست که سطل زباله اتاقم پر شده از گل های سوسن و پروانه های کاغذی ...

  • ۳۸۱
s...r
سلام من دفعه ی دوم هستش که به وبتون میام مطالبتون خیلی خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan