شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

کتابخوان ها آدم های خوشبختی هستند!

  • ۱۲:۳۲

با سایت جیره کتاب آشنا هستید؟ اگر جوابتان مثبت است بروید سراغ پاراگراف آخر (*) :دی اما اگر نمی شناسید باید خدمتتان بگویم که جیره کتاب یک سایت متفاوت و خاص برای ترویج کتابخوانی است. این سایت علاوه بر معرفی کتاب های خوب، امکان جالبی را فراهم کرده است:

شما به دو شیوه می توانید مشترک این سایت شوید. روش اول، هرماه به انتخاب خودشان یک کتاب برایتان پست می کنند :) روش دوم، اسمش جیره به درخواست است یعنی هر کتابی را که دوست داشتید سفارش می دهید و از طریق پست دریافت می کنید:)

 اگر کتابی که برایتان ارسال کردند را قبلا خوانده بودید، با اطلاع به سایت مبلغ کسر شده به حسابتان بر می گردد و از شما می خواهند این کتاب را به یک نفر هدیه دهید :))

از آنجایی که خود آقای شهریر (مدیر مجموعه) خیلی بهتر و جالب تر از من توضیح دادند، به این دو تا لینک حتما سر بزنید:

جیره کتاب چیست؟

چگونه می توان عضو شد؟

در بخش مشترکین هم می توانید برای کتاب ها نظر بگذارید و از نظر سایرین مطلع شوید، من با کمک همین نظرات چندتا کتاب خیلی خوب خوانده ام :)) با اینکه یک عشق کتاب هستم اما از سال 86 که این سایت را پیدا کردم، با کتاب های جذابی آشنا شدم که شاید در حالت عادی بهشان توجهی نمی کردم!

 

* کتاب دختر بخت نوشته ایزابل آلنده را به تازگی خواندم، در لیست "کتابهایی که دخترها تا قبل از بیست و پنج سالگی باید بخوانند" جیره کتاب دیدمش، و همین مرا کنجکاو کرد :)) در یک کلمه فوق العاده بود! داستان فضای گسترده ای داشت، مدام توی زمان جلو و عقب میرفت و بین شخصیت های مختلف می چرخید ولی اصلا گیج کننده نبود! بلکه به سوالات یا حدسیاتی که در ذهنم پیش می آمد جواب میداد :) شخصیت پردازی ها هم خیلی خوب بودند، و چیزی که بیشتر از همه دوست داشتم تکامل شخصیت ها در طول داستان و حس امید و حرکت رو به جلویشان بود :)

"_ اگر ببینی اش چه می کنی؟

-وقتی ببینم می دانم که آیا باز دوستش دارم یا نه.

- اگر هیچ وقت نبینی اش؟

- گمانم توی آن شک بمانم، تا آخرِ عمر."

 

یک مردِ جدّی
جالب بود:-)
نوش جان :)
م. ج.
من ندیده بودم سایت رو، ممنون که معرفی کردید!
چه ابتکار خوبیه...بنظر منم این دسته بندی ها خیلی کمک میکنه به انتخاب کتاب خووب!
تیتر هم عالیست :)
مرسی :)
امیدوارم شما هم کتاب های خوبی پیدا کنی :)
آلبرت کبیر
مطالعه رو دوس دارم ^_^
منم همینطور :))
سارا ف.ن
عنوان عالیه!:)
سایت جالبی بود، ایده ی خوبیه
چه جالب اینقدر که عنوان طرفدار پیدا کرده متن پست طرفدار نداره :))
آلبرت کبیر
خوبه :دی
:دی
فانتالیزا هویجوریان
چه کار جالبی! ^_^
بلی بلی :)
زینب :)
جالبه . ممنون :)
خواهش میشه :)
پریـ سآ ...
جالب بود ؛)
:))
لولا پالوزا
هوووووووووووووم کتاب :)
میخوام:(
ولی مثل محموله ی قاچاقه تو خونمون در حال حاضر:(
:))))
منم از این دوره های قاچاقی خوانی گذروندم غصه نخور :))
ترمه طلا
چه جالب ^_^
بعله :))
✿شمیم زندگی✿
اتفاقامن چندروزه دنبال سایت خوب برای معرفی ودانلودکتاب هستم یه چندتایی معرفی کنیدوبعئهم چندکتاب خوب
/به وبم سربزنید/
اوکی در اولین فرصت
سارا ف.ن
تازه نمی دونی تو خصوصی چه چیزایی بهم گفته! کلا نفهمیده چی نوشتم!خلاصه حسابی سرگرممون کرده!:)
عجب!
Zahra BI
لیست "کتاب هایی که دختر تا قبل از بیست و پنج سالگی باید بخوانند" را دیدم.. بسیار جالب بود. متشکرم :)
امیدوارم از خوندنشون لذت ببری :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan