شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

فرار از واقعیت های ناخوشایند

  • ۲۱:۳۷

قبلا وقتی موضوعی برخلاف میلم فکرم را درگیر می کرد، ساعت ها پشت سر هم فیلم تماشا میکردم تا ذهنم از آن موضوع ناخوشایند آزاد شود. درواقع بعد از ساعت ها دیگر رمقی برایم نمی ماند که به چیزی فکر کنم! هنوز هم همین عادت را دارم فقط مدتی ست که بجای فیلم دیدن، کتاب می خوانم بی وقفه و پشت سر هم.

در سه چهار روز گذشته 9 تا کتاب خوانده ام، از فهرست "کتابهایی که قبل از مرگ باید بخوانید" گرفته تا داستان های بدردنخور الان که فکر می کنم حتی اسم چندتایی را یادم نمی آید! اما ذهنم آزاد شده :) این روزها به تمرکز احتیاج مبرم دارم.

  • ۲۲۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan