شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

هم اتاقی های مهندس من!

  • ۱۴:۳۸

 

زولبیا

 

:))))

نیمه سیب سقراطی
:)))))
:))
لولا پالوزا
تا حالا توجه نکرده بودم :| :)))

عید توام مبارک عزیز:-*
:))
مرسییی :)
فاطمه ..
گسیختگی مقطع حلقه هاش منو کشته ! :)))
دقیقا :)
ترمه طلا
دقیقا!! خوردنشم خیلی تمرکز و دقت میخواد!! اگه دندونا جای اشتباهی فرود بیان تمام ساختار از هم می پاچه :))
اینم از دید پزشکی :))
فاطمه .ح
:)))
م. ج.
چه تخصص خوشمزه ای دارن دوستان...
:))
بعله :))
لولا پالوزا
مرسی گلم توام همینطور:-*

میخوای از نظر کنکوری بگم برات؟
اگه اشتباهی یه حلقه اشو بخوری نمره منفی میگیره 3تا حلقه دیگه هم باهاش خراب میشه :|
ایول با نمک بود :)))
اسقف اعظم
wow
چه دقتی؟!
:)
سارا ف.ن
مهندس است دیگر...
:)
بله خب :)
سمیرا
تیر ۹۵؟!!
جل الخالق
راست میگی جل الخالق!
دقت نظرت منو کشت :))
© زهرا خسروی
به چالش معنوی من دعوتید:)
ممنون با کمال میل شرکت می کنم :)
آناهیتا طـــ
بامیه حتی!
دقت کردید هرچی سطح مقطع بامیه کمتر و ارتفاع و شیارهای آن بیشتر باشد بامیه ی مذکور خوشمزه تر است؟ :دی

تو درس بعدی نیروی برشی و لنگر خمشی بامیه رو دورهم حساب می کنیم :)))
:)))
اجازه استاد لطفا ساعت کلاستون رو بذارید برای بعد افطار :))
لولا پالوزا
حتما اگه خدا قابل بدونه :)
:)
خانم انـــــار
یاد دیوونه خونه خودمون افتادم ! :))))))))))))))
:)))))
سارا الف
ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺑﻴﻦ ﺷﻤﺎﻫﺎ:((((
مرسی :)))
ایشاا... قسمت شما بشه :))
دوستان خوب و همدل از بزرگترین نعمت های زندگی من هستند :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan