شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

فرهنگ سازی گل درشت!

  • ۱۱:۵۸

این تلاشِ تلویزیون برای تبلیغِ مثلا! غیرمستقیم ازدیاد جمعیت، در اغلب موارد مرا شکل علامت تعجب میکند! مورد آخر در همین سریال فریدون جیرانی بود: نمیدانم طرف مامور اطلاعات بود یا کاره ای در سازمان انرژی اتمی (مهم هم نیست)، داشت برای مخاطبش می گفت که من بیست و پنج سال است ازدواج کرده ام، چهارتا هم پسر دارم که به جز یکی همه ازدواج کرده اند، نوه ی بزرگم پنج سالش است!!! :| خیلی هم خوب!

+ از جیرانی فیلم "من مادر هستم" را دیدم و به این نتیجه رسیدم که برای آسایش روانم بهتر است دیگر فیلم هایش را نبینم! این سریال را هم خانواده می بینند که گاهی توفیق اجباری دیدنش را دارم! بعد برای من سوال است آدمی که خودش ایییننقدر مزخرف فیلم می سازد با چه اعتماد به نفسی در برنامه هفت فیلم های سایرین را نقد می کرد خب!

  • ۶۵۸
آلبرت کبیر
هر کسی میتونه نقد کنه خواهر من ... الکی ما رو به چالش نکش :))))
:)))
ولی به نظر من منتقد باید علم کافی داشته باشه :)
رضا
جیرانی که خیلی وقته دیگه در برنامه‌ی هفت نیست!
من این برنامه رو نمی بینم، فقط از تم برنامه خبر دارم. قدیما جیرانی بود الان فعل رو گذشته می کنم :)
negar .s
این فیلم رو ندیدم..برنامه ی هفت هم نمیدیدم..دوسش نداشتم :دی
خیالت راحت چیزی از دست ندادی :)
منم هفت رو نمی دیدم (نمی بینم) آخه نمی دونم هنوز ادامه داره یا نه!
م. ج.
کاش میفهمیدم کی اولین بار کلمه "فرهنگ سازی" رو یاد اینا داد...
تقریبا همه، چیزی حدود 99%، عوامل سینمای ایران بالاخونه رو اجاره دادن :))
فقط کلمه اشو یاد گرفتن آخه! روش استفاده اش داره خاک میخوره!
نظری ندارم.
یک مردِ جدّی
شاید جیرانی داره از برهان خُلف استفاده میکنه!!
:))) شاید!
لولا پالوزا
:/
جیرانی کیه؟ خوراکیه؟
:))
نه پوشیدنیه ;)
سارا ف.ن
یعنی دارن خودشونو میکشناااا:)))
مردم از پس هزینه های یه بچه هم برنمیان بعد اینا هی تبلیغ میکنن چهار پنج تا بچه بیارین:|
:)))
هعی :)
نیمه سیب سقراطی
یعنی واقعا سرمو بکوبونم تو دیوارااااااا ، یکی نیس بگه شما همین این همه جوون رو هندل کنید تا به نسل بعدی برسه ، والا :|
:)))
آی دا
مردم خیلی گرفتارن :(
نمیدونم چرا مردمو درک نمیکنن ...
خب مردم هم باید اونا رو درک کنن آخه :))
فا نو
از اون سریال مزخرف مرگ تدریجی یک رویا باید فاتحه ی جیرانی رو می خوندیم، البته من هرفیلمی که جیرانی یا هر کارگردان مزخرف دیگه ای بسازه و فرهاد اصلانی توش بازی کنه می بینم..فرهاد اصلانیه شوخی که نیست...
:)))
منم از بازی فرهاد اصلانی خوشم میاد.
اما فقط هر فیلمی که لیلا حاتمی بازی کنه چشم بسته می بینم :)
لولا پالوزا
سلام شیمیست جون مرسی از کلی اطلاعات که بهم دادی و ببخشید دیر شد :(
کلی با سایتا حال کردم کلیم حسرت زده شدم :(((
آخه من به دلیل بیماریاصن نمیتونم عطر استفاده کنم دیگه:(
خوشحالم که دوستشون داشتی
آخی :(( امیدوارم زودتر مشکلت برطرف بشه :/
سمیرا
خب. حالا تو هی آپ نکن. هی من بیام اینجا زل بزنم به این نوشته های تکراریت. ولی میدونی که. صبر ادمی یه حدی داره عزیزمن. یه کاری نکن کلاقید وبلاگ خوندنو بزنیم. عجبا!!!!!!
اییییی خب من گرفتارم این روزا سمی :/ قهر نکن! قول میدم کامینگ سون بشم :) بوس بوس
ترمه طلا
هععععی فیلمم فیلمای قدیم!!!
:)))
اقای روانی
بچه بیشتر زندگی بهتر مگه جز اینه :))
خیر جز این نیست :))
آناهــیــ ـــتا
جیرانی که... پرونده ش واسه من بسته شده س :|

+بعد جالبه اینا اینهمه می گن آب کمه برق کمه فلان, تبلیغ بچه شون دیگه واسه چیه؟ :|
آیا می دانند وقتی یه بچه به دنیا میاد تا چند ماه بعد کثیفکاری باید ماتحتش شسته بشه و چقد آب مصرف می شه؟ :| و بعد از اون هم هی لباساشو کثیف می کنه و باز باید شسته بشه؟
تازه اینا یه نمونه ی کوچیکش بود :|
:))))))
سیده زهرا میم
اتفاقا این سریال جیرانی سریال قشنگیه فکر کنم با دید منفی دیدین ! و اینکه همیشه می گم یه منتقد خوب الزاما یه نویسنده ی خوب یا فیلمساز خوب یا هر چیز دیگه ای نمیشه (:
من فقط چندتا قسمتشو دیدم اینجا هم از سن ازدواج و بچه دار شدن ملت تعجب کردم! :)
با نظرت درباره منتقد خوب موافقم و با تاکید می گم خب این منتقدا بهتره فیلم نسازن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan