شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

خودکشی در تعطیلات :)

  • ۱۱:۴۷

خودکشی با کتاب

تعطیلات برای من یعنی وقت هایی که قرار نیست برای امتحانی درس بخوانم یا پروژه ای را تحویل دهم یا به مشغله های کاری رسیدگی کنم و در هر زمان از سال می تواند رخ دهد. در این زمان هاست که می افتم روی فاز فیلم دیدن یا کتاب خواندن :) و جالب اینجاست که گاهی این فیلم ها و کتاب ها تم مشابهی دارند! یک بار چهارتا از فیلم های تیم برتون را پشت سرهم دیدم! کاملا هم با آقای مک اوان در عکس بالا موافقم :دی

در حال حاضر روی فاز کتاب خواندن هستم، یک دفعه به فکرم رسید شاید بد نباشد گاهی راجع به کتابها و حسی که بهشان دارم پست بگذارم! بنابراین سعی می کنم حداقل ماهی دوبار راجع به کتاب هایی که خواندم بنویسم :)

+ کلی حرف دارم اما هربار که جلو مانیتور می نشینم تا بنویسمشان گم می شوند!

+ عکس را از سایت جیره کتاب برداشتم :)

نیمه سیب سقراطی
برای اولین بار چندتا کتاب و مجله رو با هم شروع کردم و دارم خودم خفه میکنم :))
:))
منم از این کارا زیاد می کنم :))
م. ج.
مشخصه که کتاب و فیلم خوب اونه که آدم و از دنیای واقعیش بِکنه و ببرهتو تخیل...
تیم برتون حرف نداره!
واقعا اینجور فیلم و کتاب ها واسه خوب کردن حال آدم معجزه میکنه :)
موافقم :)
خانم الفــــ
پیشنهادات کتاب و فیلم هاتو رو با جان دل پذیراییم :)
لطف دارید، نوش جان :)
لولا پالوزا
منم تا کنکور دادم مثه قحطی زدگان رفتم هرچی کتاب دستم رسید گرفتم:)))
:))) کار خوبی کردی
یک مردِ جدّی
تعطیلات عالیییییه

+خیلی وقته نداشتم:-(
امیدوارم خدا نصیبتون کنه :)
negar .s
تعطیلات واسه من یعنی بیرون رفتن و ورزش کردن..کاری که توی ایام درس و دانشگاه خیلی ازش غافل میشم..
البته کتاب خوندن هم خالی از لطف نیست :))
عوضش من زمان دانشجویی اینقدر بدو بدو می کردم و مسیرهای دانشگاه هم که خودش کوهنوردی بود عملا! منتظر تعطیلات بودم که بشینم یه گوشه :)
مهران نجفی
"در جنگل های سیبری" / سیلون تسون، پیشنهاد می شود :)
خصوصا به این دلیل که فضای سیاحت تسون، اطراف دریاچه ی بایکال، خیلی متقارن است با حال و هوای تعطیلات :)
واااای مرسی :)) حتما می خونمش :)
اقای روانی
همیشه حرفای تو کلمون به مراتب بیشتر از نوشته هاست :)
هعی! برای من که گاهی تا به نوشته بیاد صفر شده :/
فا نو
پس اگه اینجوریه من هرروز کلی میمیرم و زنده میشم و دولت پاینده می شم:)))(با تشکر از مولانا)
بلی
دولت پاینده باشید :))
لولا پالوزا
البته اینم بگم من هنوزم دارم تحقیق میکنم که اگر درست نبود خبر حذفش کنم ولی همه جا پخش شده به هرحال:(
!!! :/
آناهــیــ ـــتا
وای منم وقتایی ک نباید چیزی تحویل بدم حالت از خوشحالی مردن دارم همش.. ولی بعد یه مدت دلم براشون تنگ میشه :|

بعد اونوخ تو اون فاصله میوفتم رو فیلما و بازیا و آشپزی حتی! اصن بساطی دارم با خودم :))
چن وخ دیگه همین تعطیلات الکی رو هم نخواهیم داشت خب :| والا :|
منم بعد یه مدت فکر می کنم الان یه چیزی کمه! :))
والا :)
نگین
برا من ینی مسافرت کتاب خوندن خندیدن و...
اما انگار این تابستون مهم زندگیمو فقط کلافه بودم
خوابیدم و خوابیدم و تو خونه موندم :|
تو خونه موندن با کتاب خوندن و خندیدن منافاتی نداره که!
آی دا
منم با کتاب خودکشی میکنم ^_^
خییییلی حس خوبیه :))
آلبرت کبیر
خون خودتو با این کتابا کثیف نکن :)))
:))) خون من پر از کتابه اصلا!
sara samayi
معنی تازه ایی از خودکشی!!
من با کتابا و فیلم واقعن خودمو می کشم و حیاتی دیگر در دنیایی دیگر می یابم
خییلی وقته فیلم ندیدم دلم واسه دیدن یه فیلم یکه من ببره توی خودش تنگ شده..دلم واسه مردن تنگ شده :))
:)))
واقعا هم دلتنگی دارد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan