شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

عجب!

  • ۱۰:۵۳

* یعنی ما اگر خونمون دیوار به دیوار دانشگاه هم بود باز من صبح ها دیر میرسیدم سر کلاس :| تو یک کلاس شش نفره دیر رسیدن خیییلی ضایع است :/

* چرا همیشه یادم میرود که بحث کردن با یک آدم بی شعورِ بدبین بی فایده است؟؟؟!!!

سیده زهرا میم
قالبتون زیاد شلوغ پلوغ نشده ، آدم سردرد می گیره :|
شلوغ شده یا نشده؟! زمینه نوشته ها رو ساده کردم که چشمتون درد نگیره :) ولی بک گراند رو خیلی دوست دارم خب :|
negar .s
ما که استادامون اگه کسی بعد از خودشون بره سر کلاس غیبت میزنن..غیبت هم به 6 تا برسه حذف میکنن!
ما هم زمان کارشناسی اصلا راهمون نمی دادن تو کلاس :)
ولی تو دکتری جو کلاس فرق می کنه، شاید هم استاد بنده خدا منتظره ببینه من بالاخره یاد میگیرم به موقع برسم یا نه :))
البته حضور فعالم سر کلاس و جواب دادن به سوالات هم بی تاثیر نیست :))) اهم اهم ;)
آنالی ...
سلام :)
همین ضایع شدن باعث میشه سعی کنی زود از خواب پاشی و به موقع برسی!!

اوه اوه واقعا بی‌فاید‌ه س!
آره واقعا دارم هر روز بیشتر از روز قبل تلاش می کنم :))

یعنی این آدما دوست دارن دروغ بشنون اصلا! چون گفتن حقیقت بهشون مساوی است با سرویس شدن دهن خودت :|
آلبرت کبیر
از بک گراند خوشمان آمد ^_^
دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است :))
:)))
از سخنان قصار آلبرت الدوله :)) منم همین استدلال رو دارم ها ولی انگار اساتید به یه مکتب دیگه معتقدند ;))
سمیرا
با موبایل میام بلاگت. رنگ ایکونا منظورمه. ضمنا، همچنان با اون زنگ ساعت وحشتناک بیدار میشی؟ )منظورم اینه که همچنان با اون زنگ ساعت وحشتناک میخوابی و سایرین رو بیدار میکنی؟
:-P
اوکی درستشون می کنم :)
صدای زنگشو عوض کردم به خدا :)) ولی اگه کلا منظورت با زنگ بیدار شدنه بلی :| ولی دیگه خودمم بیدار می شم خب :|
نیمه سیب سقراطی
من همیشه زود میرسم ولی !!! هر کاری هم میکنم دیرتر بشه نمیشه :)))
وااای دست راستت روی سر من :)) آقا رمز موفقیتت چیه؟ بگو من هم بکار ببرم خب :|
نگین
لعنت به کلاس های دم صبحی :|

چه قالب خوبی :)
:|
مرسی :)
میرزاده خاتون
منم بعد از این همه سال درس خوندن هنوز به صبح زود بیدار شدن عادت نکردم :d
:)) ای بابا پس تنها نیستم :)
آوو کادو
:-))
شب ها زود تر بخواب!
+یه جا بنویس که فراموش نکنی "نرود میخ آهنی در سنگ"...
آره دارم سعی میکنم زودتر بخوابم ولی کلا خواب نوشین بامداد رحیل، باز میدارد پیاده را ز سبیل! :))
+ اوکی پیشنهاد خوبیه
ehsan shabani
سلام
مطلب خیلی خوبی بود
مرسی
محمد حسن
شاعر میگه : بحث با الاغ ممنوع ...
مرسی شاعر!
sara samayi
من هیچ وقت آنتایم نبودم همیشه خدا کلاسم دیر میشد...یه بارم رکورد زدم آخرای کلاس رسیدم :)


+ به وب منم سر بزن :)
بعدش اعتماد به نفست کشید وارد کلاس بشی؟ :)

اوکی :)
✿شمیم زندگی✿
عجب قالب باحالی....
:)) مرسی
1 بنده ی خدا
من نه تنها کلاسای ساعت 8 ام رو دیر میرسیدم،بلکه اگه اولین کلاسم ساعت 11 بود هم احتمالا دیر رسیدنم زیاد بود.البته اینکه دانشگاهمونم ته دنیاست هم موثره البته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan