شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

زندگی جدید من

  • ۲۲:۵۴

همین اول کار بگویم که با همان آقای خواستگاری که قبلا اشاره کردم، ختم به خیر شدیم :) در همین راستا و اینکه بنده همچنان دانشجو هستم و تاهل باعث معافیت از سمینار و تکلیف و امتحان نمی شود، در تمام این مدت بیشتر وقتم صرف پیمودن مسیر علم و دانش شده است (اساتید با نزدیک شدن عید سنگ تمام گذاشته اند!) و باقی را هم سعی کردم برای خانواده جدیدم بماند. بزودی که روال زندگی جدید دستم بیاید شیمیست خوبی می شوم و منظم پست می گذارم :) شاد باشید.

+ دلم برای وبلاگ خوندن تنگ شده :/ و حتی کامنت گذاشتن (که اینقدر برام سخت بود قبلنا)!

  • ۳۹۸
خانم الفــــ
سلام :)
به به..خیلی خیلی مبارکه .به سلامتی ان شاءالله

منتظر می مونیم :)
سلام :)
مرسی از لطفتون :)

امیدوارم بزودی :)
♫ شباهنگ
:) موفق و موید باشی
:)) مرسی. شما که در جریان شمارش معکوسش بودی البته :))
دکتر میم
بابااا مبارکه :-)
بسلامتی
ممنونم :)

اولین پستمه که اینقدر سریع براش نظر میاد :)
نگار :)
وای چقدر عالی :))
مبارک باشه عزیزم..خوشبخت بشی ایشالا :)))))
مرسی خانومی :))))
فا نو
عزیزم! انشالله مبارکه ! امیدوارم زودتر با زندگی متاهلی خودتو وفق بدی و برای دنیای مجازی هم وقت پیدا کنی(که شک دارم به این زودیها بشه :)))
سلام مارو به خانواده جدید برسون:))))
مرسی خانوم گل :) خدا کنه که زود باشه :)
سلامت باشید :))
فاطیما کیان
مبارک باشه خانوم , دیدم کم پیدایی پس درگیر بودی اونم چه درگیری خوبی :)
ممنون :)
بلی حسابی هم درگیر بودم! مرسی که به یادم بودی :)
جولـ ـیک
عه عه عه مبارکه:)
متشکرم :))
yalda shirazi
چه جالب! خیلی مبارک باشه!
:) ممنون.
سارا ف.ن
مبارکه عزیز:*
ممنونم خانومی :))
نگین ...
عهههههههههههه مبارکهههه
مرسییییی :))
سمیرا
خانوم، خواننده هاتون از شما توقع دارن. یه وقت نویسنده سریالی چیزی نشیا. دهان مبارک همه ی منتظران سرویس خواهد شد تا شما یک سیزن جدید مرقوم بفرمایید. به جون خودم
عزیز دلمی شما
دیگه تو که میدونی الان تو چه وضعیتی هستم!
چشم کامینگ سون ... :)
یادگار ...
سلام
تازه دیدم!
هرچند خیلی وقت گذشته و دیره ولی بازم
"تبریک میگم"
ممنونم لطف دارید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan