شیمیست خط خطی

می نویسم تا یاد بگیرم شادی را در عمق وجودم پیدا کنم

آخر هفته خود را چگونه گذرانیدم

  • ۰۱:۱۵

Keep Calm And Sleep All Day!

ُSleep

 

یعنی وعده شو کل هفته به خودم داده بودم، حتی برای گزارش های ننوشته ای که قرار بوده فردا تحویل بدم هم عذاب وجدان ندارم!!! :|

الان که فکر میکنم میبینم تنها چیزی که مقداری ناراحتم کرده To Do لیست بلندی هست که هر آخر هفته امید دارم حداقل چند موردش تیک بخورد ولی همچنان جلوم ایستاده و لبخند ژکوند تحویلم میدهد :/

منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم از این لیست های بلند دارم که همینجوری داره بهم میخنده!!
:|
بیا کمپین زدودن لبخند از لیست کارها راه بندازیم :)
آی دا
منم آخر هفته هام همینه :|
:|
♫ شباهنگ
من این روزا کل هفته‌ام همینه :(
هعی :( 
میگذره و بعدش به عنوان روزگار خوش یادش میکنی با اینکه الان خیلی حس روزمرگی داغونی میده :/
آیبک .
شاید لیستت زیادی بلنده و منطقی نیست. از خیلی کوتاه شروع کن. کم کم از تیک هایی که می زنی هم انگیزه می گیری و هم ناخودآگاه پایبند برنامه میشی.
این بود تجربه من :)
چه توصیه خوبی. ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیش به سوی ناشناخته ها...
Designed By Erfan Powered by Bayan